Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Popis organizační struktury, jako povinného subjektu.

Orgány městyse jsou:

  1. Zastupitelstvo městyse
  2. Rada městyse
  3. Starosta městyse
  4. Úřad městyse


1. Zastupitelstvo městyse

  • je voleno z řad občanů městyse v komunálních volbách.

Členy zastupitelstva městyse byli zvoleni:

  • Ing. Václav Bešta- starosta
  • Mgr. David Šálek - místostarosta
  • Ing. Jaroslav Bureš
  • Radek Buřič
  • Vlastimil Kotě DiS
  • RSDr. Oldřich Krejčí
  • Antonín Kühn
  • Mgr. Alice Marešová
  • Mgr. Zdeněk Mišáni
  • Ing. Luděk Nový
  • Zdeněk Pech
  • RNDr. Miluše Pojerová
  • Ing. Dana Svobodová
  • MUDr. Vladimír Šild
  • Josef Zázvorka

 

  • rozhoduje vždy ve věcech samostatné působnosti obce, ve věcech přenesené působnosti jen stanoví-li tak zákon,
  • volí ze svého středu starostu, místostarostu a další členy rady městyse,
  • zřizuje jaké své iniciativní a kontrolní orgány vždy výbor finanční a výbor kontrolní, případně další podle své potřeby,
  • může v částech obce zřizovat osadní výbory,
  • jeho pravomoc je vyjádřena v ust. § 84 a 85 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění -je mu vyhrazeno mj. vydávat obecně závazné vyhlášky obce a rozhodoval o majetkoprávních úkonech obce.
     

Zasedání zastupitelstva městyse jsou vždy veřejná. Zastupitelstvo městyse se schází podle potřeby, nejméně jedenkrát za 3 měsíce. O průběhu jednání se pořizuje zápis, který je k nahlédnutí na úřadě městyse. Podrobnosti o jednání zastupitelstva městyse jsou upraveny jednacím řádem.
 

Orgány zastupitelstva městyse:

Finanční výbor

  • Zřízen zastupitelstvem městyse v tomto složení:
    • předseda výboru- RNDr. Miluše Pojerová
    • člen výboru - Ing. Jiří Novotný
    • člen výboru - MUDr. Vladimír Šild
  • Zajišťuje:
    • kontrolu hospodaření s majetkem a finančními prostředky obce,
    • plnění dalších úkolů, jimiž jej pověřilo zastupitelstvo obce


Kontrolní výbor

  • Zřízen zastupitelstvem městyse v tomto složení:
    • předseda výboru - Radek Buřič
    • člen výboru - Mgr. Jan Řebíček
    • člen výboru - JUDr. Václav Sisel
  • Kontroluje:
    • plnění usnesení zastupitelstva městyse a rady městyse,
    • dodržování právních předpisů ostatními výbory a úřadu městyse na úseku samostatné působnosti.


Výbory se ze své činnosti odpovídají zastupitelstvu městyse. Jemu předkládají svá stanoviska a návrhy. Zastupitelstvo městyse pověřuje výbory plněním úkolů. O provedených kontrolách pořizují výbory zápisy, které předkládají zastupitelstvu městyse. Výbory jsou minimálně tříčlenné, jejich předsedou je vždy člen zastupitelstva městyse. Výbory se schází podle potřeby. Usnesení se vyhotovuje písemně a podepisuje její předseda výboru.
 


2. Rada městyse

  • je výkonným orgánem obce v samostatné působnosti, v oblasti přenesené působnosti jí přísluší rozhodovat, jen stanoví-li tak zákon,
  • její pravomoc je vyjádřena v ust. § 102 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném zněni,
  • radě městyse je mimo jiné vyhrazeno vydávat nařízení obce.


Členy rady městyse byli zvoleni:

  • Ing.  Václav Bešta- starosta
  • Mgr. David Šálek - místostarosta
  • Ing.  Dana Svobodová
  • Mgr. Zdeněk Mišáni
  • Vlastimil Kotě DiS

Rada městyse se ke svým schůzím schází podle potřeby, její schůze jsou neveřejné. Ze schůze je pořizován zápis, který je uložen u úřadu městyse k nahlédnutí. Podrobnosti o jednání rady městyse jsou upraveny jednacím řádem.
 

Rada městyse může zřídit jako své iniciativní a poradní orgány komise. Svá stanoviska a náměty předkládají komise radě městyse, Komise je též výkonným orgánem, pokud jí byl svěřen výkon přenesené působnosti obce dle § 103 odst. 4 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění. Komise se usnáší většinou hlasů svých členů a je ze své činnosti odpovědna radě měst. Ve věcech přenesené působnosti na svěřeném úseku je podřízena krajskému úřadu.

Konkrétně byly zřízeny radou městyse tyto komise:

Zemědělská komise:

  • předseda komise - Ing. Pavel Petr
  • člen komise - Zdeněk Pech
  • člen komise - RSDr. Oldřich Krejčí

Sociální komise:

  • předseda komise - Nikola Dvořáková 
  • člen komise - Hana Dvořáková
  • člen komise - Lenka Vaňková

Kulturní komise:

  • předseda komise - Alena Janoušková
  • člen komise - Mgr. Martina Danišková
  • člen komise  - Iva Janoušková

 

3. Starosta městyse

  • zastupuje městys navenek,
  • svolává a zpravidla i řídí jednání zastupitelstva městyse a rady městyse,
  • podepisuje spolu s ověřovateli zápis z jednání zastupitelstva městyse a ze schůzí rady městyse,
  • podepisuje spolu s místostarostou nebo jiným radním právní předpisy městyse (obecně závazné vyhlášky a nařízení městyse),
  • odpovídá mimo jiné i za informování veřejnosti o činnosti městyse,
  • stojí v čele úřadu městyse.
  • vykonává sociálně-právní ochranu dětí v městysi Brozany nad Ohří
     

Zástupce starosty

  • místostarosta zastupuje starostu,
  • starosta spolu s místostarostou podepisuje právní předpisy městyse, usnesení zastupitelstva městyse a rady městyse.

 

4. Úřad městyse

Adresa: 

Úřad městyse Brozany nad Ohří
Palackého náměstí 75, 41181 Brozany nad Ohří

ID: ciwbuqk

tel.: 416861268
tel.: 416861216
E-mail: mestys@brozanynadohri.cz
www.brozanynadohri.cz
 


Úřad městyse  tvoří:

  • starosta
  • místostarosta
  • zaměstnanci městyse zařazení do úřadu městyse

 

V čele úřadu městyse je starosta.
Úřední hodiny úřadu jsou:

  • pondělí:

7:00 – 11:30

12:00 – 17:00 hodin

  • středa:

7:00 – 11:30

12:00 – 17:00 hodin

Úřední hodiny matriky jsou:

  • pondělí:

7:00 – 11:30

12:00 – 17:00 hodin

  • středa:

7:00 – 11:30

12:00 – 17:00 hodin

 

 

Ing. Václav Bešta - starosta

      Sociálně-právní ochranu dětí v městysi Brozany nad Ohří

      dle směrnice č. 1/2014 - Standardy kvality sociálně-právní ochrany dětí

      v městysi Brozany nad Ohří, obce I.typu, platné od 01.01.2015.  

Ivana Khopová

 

  • Ověřování podpisů a listin
  • Matrika
  • Agenda evidence obyvatel
  • Žádosti o výpisy z Czech point
  • Vedení provozu místního informačního systému prostřednictvím PC
  • Kácení stromů
  • Hrací automaty
  • Místní rozhlas
  • Úřední deska
  • Místní poplatky dle vyhlášek obce (poplatky ze vstupného, poplatky z ubytovací kapacity, psů, hrobů)
  • Veškeré platby (za nájmy ...)

 

Markéta Vaníčková

 

  • Zástup za matriku
  • Zástup za evidenci obyvatel
  • Agenda odpadového hospodářství
  • Povolení vjezdu a zvláštní užívání komunikace
  • Ověřování podpisů a listin
  • Hřbitov
  • Žádosti o výpisy z Czech point
  • Místní poplatky dle vyhlášek obce (poplatky ze vstupného, poplatky z ubytovací kapacity, psů, hrobů)
  • Volby
  • Vedení provozu místního informačního systému prostřednictvím PC
  • Místní rozhlas
  • Zástup úřední deska

 

Adéla Hesounová

  • Finanční a mzdová účetní
  • Správa nájmů bytových a nebytových prostor, vč. jejich vyúčtování
  • Veřejnosprávní kontrola
  • Hřbitov
  • Zástup ověřování podpisů a listin, žádosti o výpisy z Czech point, veškeré platby, za evidenci obyvatel, vedení provozu místního informačního systému prostřednictvím PC, místní rozhlas, úřední deska,